Postgre vs My SQL

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Únor 6 13:56:44 CET 2002

> Protoze jsem tazatel, tak doplnuji. Jedna se mi o volbu pro zakaznika,
> ktery si zvolil hosting na pes.cz, kde je k dispozici oboje. Databaze
> sice nebude mit mnoho polozek (radove stofky), ale se strasne moc
> promennymi a vse jeste dost dlouhe. Jedu na to samozrejme v PHP.
>    Ta otazka mne napadla v souvislosti s ucetnictvim pro LINUX, protoze
> vyzaduje PostgreSQL, ja jsem mel za standardnejsi a rozsirenejsi MySQL,
                                      ^^^^^^^^^^^^^
To ani nahodou :-)
Prave mySQL zavadi spoustu nestandartu resp. spatnych navyku pro
programatory, viz absence ulozenych procedur (ci funkci, chcete-li), views,
rozumnych transakci a pod.

> takze nejaky rozumny duvod pro pouziti musel existovat.
>    btw: V souvislosti s vyvojem webu pro zakaznika potrebuji nektera
>    data z
> formularu predavat ke zpracovani na server sifrovane (jdou tam i cisla
> kreditek) a nevim, jak to zaridit. Poradi mi nekdo nejakou finticku??
>        Diky

Takze jde o penize, zde bych nenasazoval mysql ani nahodou. Nasazeni
postgresu je veci nazoru, ja myslim ze by to mohla zvladnout. Nicmene jeden
z mych byvalych kolegu rikaval, ze pokud jde o penize, nasazovat jinou
databazi nez Oracle ci DB2 je dost velky hazard, coz ma dost do sebe.
Zde je treba si uvedomit, ze ukladana data v te db stravi dlouhou dobu, muze
byt desitky let. S timto ohledem je treba k problemu pristupovat.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com