Postgre vs My SQL

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Únor 7 14:43:51 CET 2002

"MaReK Penguin Olsavský" <marek.olsavsky na sostgvb.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:019601c1afd2$b3557640$0f01a8c0 na server2...

> bohuzel clovek "musi" delat, co si zakaznik vymysli.

Nie, nemusi. Jeden z dovodov stavu tejto spolocnosti je aj to, ze
ludia urobia hocico, len ked to niekto kupi. Poctiva robota uz nejak
vymrela.

Bud som schopny urobit riesenie, o ktorom mozem s kludnym
svedomim povedat, ze je dobre, alebo zakaznikovi poviem,
ze to nemozem s cistym svedomim urobit tak, ako to pozaduje.
A ak aj potom pozaduje riesenie, ktore ma jasne bezpecnostne
diery, odporucam tie rizika pisomne vymenovat a dat si
podpisat lajstro, ze si ich je vedomy. Snad si to potom
rozmysli.

Zdravi
--
                                             Stano