qmail a adresy s plnym jmenem

Petr Pajas pajas na ufal.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Únor 7 16:31:59 CET 2002

Zdravim,

mam nasledujici problem: kdyz moji zakaznici posilaji e-mail pres nas
mail-server s qmailem z outlooku (nebo mozna o. expresu) a adresu
vkladaji z adressbooku prijde v To: retezec typu

 To: =?iso-8859-2?Q?Havl._Brod=2C_Pavel_=AEid?= <abcd na efgh.cz>

cili jmeno pred <... na ...> neni v uvozovkach. (Nejspis) to zpusobuje,
ze se qmail snazi najit uzivatele Havl._Brod na mem
mailserveru. Prestoze postu nakonec doruci, obtezuje uzivatele
zpravou, ze adresa Havl._Brod na mail.mojedomena.cz neexistuje a oni pote
zmatene volaji do Havlickova Brodu a ptaji se, zda jim mail dosel a
pak rozzurene pisi nam, ze nas mailserver blbne. Rada typu at moji
zakaznici nepouzivaji Outlook Express mi nepomuze.

Mel nekdo podobne problemy? Mimochodem, pokud nekdo qmailu rozumi a
chtel by si obcas prividelat, nabizime mu praci. Ja qmailu nerozumim a
clovek, ktery ho na mailserver instaloval je (dlouhodobe) nezvestny:)

Prosim odpovidejte (alespon cc:) na email uvedeny dole.

Diky za radu,

-- Petr Pajas

email: pajas na matfyz.cz