TV Fullscreen 756x576 (PAL)

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Středa Únor 13 13:31:58 CET 2002

On Wed, 13 Feb 2002, Libor Dub wrote:

> Mám tomu rozumět jestli mi nespadnou X-ka? To ne, to nikdy.
>
> Chyba v pracovním rozsahu monitoru zatím být nemůže, protože
> evidentně zobrazuje správně to, co mu diktujou X-ka a chyba
> je teda někde v konfiguraci. Navíc mi monitor, jak jsem psal
> dokáže zobrazit i 756x576, když přepnu X-ka (KDE) manuálně
> SaXem (i když na této ploše zobrazuje ořízlý 800x600 obraz,
> ale to je asi chyba GeForsky, fyzicky to monitor evidentně
> zvládá).

Mozna jsem trosku OT, ale proc je nutne prepinat rozliseni, kdyz pomoci Xv
extension (kterou xawtv umi) je mozne si ten obraz roztahnout (bez zmeny
rozliseni). Kolega ma GeForce2 MX, tuto moznost pouziva a nikdy nemel
nejmensi problem. Jedine co je potreba je mit ovladace od nvidie a nahrani
modulu v4l v XF86Configu.

		MOJE

--
Tomas Konir