zmena IP adresy - problemy s mailom

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Únor 14 11:51:53 CET 2002

Neviem ako to mate spravene, ale ja som predpokladal nieco taketo:

internet

firewall - DM zona

vasa intranetova siet

Vnutorna adresacia je vo vasej sieti aj v DM zone a
firewall robi NATko smerom do internetu.
Ja som nacrtol riesenie s jednym FW. Vy ste napisal,
ze ich mate dva, ale kedze neviem kde a na kolko
zon to mate rozdelene, tak vam asi viac nepoviem.

Kedze ste napisal, ze to mate funkcne tak ako to lezi
a bezi, tak zmente iba zaznamy v DNS a je to. Postupne
vam komunikacia pojde len cez noveho providera a to
predsa chcete dosiahnut. Naco si to komplikovat.

Igor