kernel 2.4.17 mi asi smazal HDD

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Středa Únor 20 09:54:37 CET 2002

"Hacx" <hacx na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:009001c1b975$054366a0$abf05ad4 na oem...
> no kompiloval jsem to tim "make" a byl to tar.gz archív jinak jsem
> ještě dělal "make xconfig" ,verzi nevím binutils a glibc :-)  jinak když
> dam třeba fdisk we windowsu tak mi to ani tu partisnu nedetekuje...

No, většinou se kompiluje nějakým kompilátorem, víte? Třeba kompilátorem pro
Visual Basic...
Místo "Zemanova" úsměvu byste si o tom asi měl nejprve něco přečíst.
Myslím, že z toho minima informací, co jste poskytl a za které požadujete
radu, by nebyl moudrý ani ten děda s těma stříbrnejma vlasama.

Maucta

MK