QMAIL a SMTP relaying

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Únor 20 12:47:13 CET 2002

> presne toto sa mi stalo vcera, a chyba bola v DNS ktory mal server nastaveny v
> /etc/resolv.conf.
> skuste na serveri napisat:
> host nejaka_vnutorna_ipcka
> a ked to po dlhsom case vypise nieco ako ";; connection timed out; no servers
> could be reached" moze to byt problem v tom.
> Pokial mate vlastne DNS na tom stroji, spravte reverzne zaznamy pre vase
> vnutorne IPcky aby ich nebol problem resolvnut.
> pozor, editovanie /etc/hosts v tomto pripade nepomohlo.
> ssl

Co tedy pomohlo? Mám na stejném stroji kromě DNS ještě i DHCP.
Jak se v tomto případě řeší reverzní záznamy? Zatím jsem našel
jen tyto odkazy, snad to na některém z nich najdu:

http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/DHCP/
http://www.isc.org/products/DHCP/

Bye Kit
--