QMAIL a SMTP relaying

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Čtvrtek Únor 21 20:13:33 CET 2002

> pomohlo zaradit do DNSka reverzne zaznamy pre nas vnutorny subnet, v nasom
> pripade 10.1.15.x, cize
> nieco v zmysle:
>
> zone "15.1.10.in-addr.arpa" IN {
>         type master;
>         file "10.1.15.rev";
>         allow-update { none; };
> };
>
> v named.conf, a potom v 10.1.15.rev konkretne zaznamy, napr:
>
> 1       IN      PTR     work1
> 8     IN      PTR       work2
> 6       IN      PTR     gw
> *       IN      PTR     others

> [...]

Díky moc za nakopnutí, dnes jsem si to odladil (pěkně je to i v LDP)
a šlape to super, nslookup a host se skvěle činily jako diagnostické
nástroje. Konečně jsem pochopil, jak DNS vlastně funguje. Možná :-)

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz