mirne OT: tip na diskusi

Jiří Šváb jirisvab na seznam.cz
Sobota Únor 23 22:06:44 CET 2002

Pekny vecer vsem,

resim jisty problem s apachem a potreboval bych poradit tip
na nejakou dobrou diskusi o apachi. (nejlepe v cestine)
Ty, co jsou uvedeny na meta FAQ, mi nejak nechteji fungovat,
nebo se k nim neumim spravne prihlasit :-/
Prihlasil jsem se tedy do diskuse, uvedene na apache.org.
Tam mi bohuzel kdosi zacal vysvetlovat, ze nesmim pouzivat
ty a ty html tagy (pry nejsou standardni :-)).
Mno a vzapeti se tam rozpoutal pekny flame war, jak ma
spravne vypadat HTML a kdo to jak dela... :-(
Poradte prosim, kam se obratit, pripadne jak se tam
prihlasit....

Diky mnohokrat
Jiri "Smash" Svab