HOWTO: porovnanie aktualnych free softwarovych DVD plejerov pre linux

Pavel Ruzicka nospam na nospam.cz
Pátek Leden 11 23:19:10 CET 2002

Peter Surda wrote:

> synchronizaciou, musime pockat kym velki guruovia kernelaci s tym nieco
> spravia. Videl som ale vcera, ze je nova implementacia scheduleru a so
> Zdenkom chceme naprogramovat jednotny interfejs umoznujuci synchronizaciu
> podla videokarty, tak sa mas na co tesit mplayer, muahahahahaha <g>)

Poradnou synchronizaci obrazu jsem videl naposledy na Amize. Myslite, ze
synchronizace na VSYNC by se dala udelat treba i na cele X? Mam na mysli
plynule scrollovani vsech moznych programu.

Dalsi napad se tyka VSYNC a DEINTERLACE. Pri rychlych scenach je prece
jenom videt nedokonale odstraneni prokladani. Co takhle promitat po
pulsnimcich? Popripade prenout grafickou kartu do prokladaneho rezimu s
VSYNC 100Hz? Je to realne?

Pavouk

http://pavouk.org