HOWTO: porovnanie aktualnych free softwarovych DVD plejerov pre linux

Sobota Leden 12 01:25:25 CET 2002

On Fri, Jan 11, 2002 at 11:19:10PM +0100, Pavel Ruzicka wrote:
> Poradnou synchronizaci obrazu jsem videl naposledy na Amize.
[cut]
Trocha som to skratil, lebo to o com hovorite je z velkej casti iny problem
ako o com som hovoril ja. Vy hovorite o "tearing"-u. Riesi sa to hardwarovo
cez double buffering, vsetky normalny karty to podporuju, aj pod linuxom, a aj
Xy to obcas vyuzivaju. Deinterlace-ovanie by mali vediet tiez (aspon ATI to
viedia), ale pod linuxom to este neni az tak dobre podporovane, IMHO lebo
chyba API.

Problem o ktorom hovorim ja, sa zevraj odborne nazyva "judder", a je to
popisane napr. tuna:
http://www.microsoft.com/hwdev/archive/TVBROADCAST/TempRate.asp

Konkretne ja to potrebujem tak, ze mam 25fps videozaznam a PAL televizor,
potom musim zabezpecit, ze prave kazde 2 retracy bude nakresleny prave jeden
obrazok (resp. kazdy jeden retrace jeden polobrazok ale to karta zvladne
hardwarovo), a to sa bez podpory v jadre neda. No a potom to vyzera trhane a
to saje :-)

Bye,

                NT, now approaching 23x6 availability.