HOWTO: porovnanie aktualnych free softwarovych DVD plejerov pre linux

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Leden 18 17:46:10 CET 2002

Ahoj!

> A este ma napadlo ze kolko pamate to zere (RSS v top):
> xine: 27M
> vlc: 11M
> ogle: 18M
> mplayer: 6.6M -> to preto lebo neni v C++ (co je podla mna ok) a ma len 1
> thread (co je podla mna na plejer <>vina lebo plytva CPU casom, to ze to casto
> vyzera lepsie ako multithreaded je sposobene blbym schedulerom +
> synchronizaciou, musime pockat kym velki guruovia kernelaci s tym nieco

Za mensiho guru se mozna muzu povazovat, ale z tohodle nerozumim ani slovu...
Mozna trochu vysvetlit?

> spravia. Videl som ale vcera, ze je nova implementacia scheduleru a so Zdenkom
> chceme naprogramovat jednotny interfejs umoznujuci synchronizaciu podla
> videokarty, tak sa mas na co tesit mplayer, muahahahahaha <g>)

Na co je synchronizace podle videokarty? Aby uzivatel nikdy nemohl videt
jen poloinu snimku?
									Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.