SuSE 7.3 SiS 735 a CMD 649

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Neděle Leden 20 23:48:46 CET 2002

Dobrý den,
  protože mně nenapadá řešení mého problému prosím konferenci.
  Mám SuSE 7.3 Board ECS K7S5A chipset SiS 735, řadič Kouwell KW-571A
  (CMD 649) (http://www.koutech.com)

  Nejde mi zvuk a řadič.

  Co jsem udělal proto aby mi to šlo:
  - zjistil, že by vše mělo fungovat
  - pořídil potřebné ALSA pro zvuk, zkompiloval, vše dle readme
  - překompiloval jádro s podporou CMD64x

  Pokud řadič nechám v PCI boot linuxu "vytuhne" po jeho detekci.
  Proto jsem i samotnou instalaci SuSE prováděl bez tohoto řadiče.
  Kompilace jádra s podporou CMD nepomohla, chyba ve stejném místě.

  Zvuk, kompilace proběhla OK. Ale nelze zavést modul, ani když ho
  přidám do conf ani ručně. "přesně si tu hlášku nepamatuji, ale asi
  false Locate (nemůže modul najít). Ještě se podívám.
  Používám snd-card-intel... prostě vše dle liesmich.
  + zkoušel jsem modul spustit z místa kde jej vytvořila alsa i
  přihrát ho k ostatním modulům.
  Tedy alespoň doufám.

  Má tohle někdo funkční? Jinak hw. je OK.

  Děkuji.

  A mám jeden poznatek pro ty kteří uvažují nad koupí ATI Radeon VE.
  NEBRAT. V linuxu nefunkční (Red Hat, SuSE). Nechtěl jsem tomu věřit,
  ale je to tak.

--
S pozdravem,
 Jan Nováček