Antivirove Signatury (was Re: zacatecnik - mailserver bez systemovych uctu)

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Leden 24 08:41:18 CET 2002

Dne st 23. leden 2002 15:54 jste napsal(a):
> OK. Pak ale [piiip] ze sebe dělá sám autor, což se příjemce nijak zvlášť
> netýká. Ale abych upřesnil, já chápu zbytečnost antivirových signatur,
> chápu i případný význam jakékoliv osvěty v tomhle směru, ale vůbec nechápu
> smysl v předchozím naznačeného otevřeného boje. Nebo snad budeme bojovat
> proti každé zbytečné signatuře? A které že to signatury vlastně jsou
> zbytečné?

Vsak ja mel na mysli autora mailu. Chtel jsem tim akorat rict... no nic.
Proste antivirove signatury jsou imho skutecne zbytecne, ale "mlatit" se
kvuli nim, to za to nestoji.

 Spis bych chtel timto pozadat autora signatury "Tato zprava obsahuje cista,
nezavirovana pismenka..."(nevim kdo je autor, ale moc se mi libi) o svoleni
ji pouzivat :-)

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>