OT: pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Leden 28 10:37:14 CET 2002

Juraj Vaclavik wrote:

> Toto je jisti pravda, jen3/4e ka3/4dý jsme nijak zaeínali a tak odpovidi na
> 'pitomé' otázky mu3/4ete uva3/4ovat jako investici do budoucna. Co kdy3/4 ten
> elovik se easem otrká, naueí se (jen nico, ostatní ho toeba nezajímá a tak se
> obeas blbi zeptá) a jednou toeba pomu3/4e i mi? Nebo sice nepomu3/4e, ale jako
> u3/4ivatel zvitší váhu platformy a zájem velkých firem o ni a tedy zvýší poíliv
> investic a tedy vývoje platformy. Na druhé strani ten nový u3/4ivatel mu3/4e
> svobodni poslat Linux a tu arogantní bandu okolo kamsi, a svobodni se
> [...]

Mimo jine jsem mel na mysli i fakt ze se obcas stane i to ze nekdo
proste nema cas si hrat s pitomou cestinou nebo cist manualy, ale proste
potrebuje neco funkcniho, a v dobe mych zacatku sem nemel zadneho
znameho z rad linuxaru, a na to co vsechno umim a jak na tom sem se
obcas docela slusne topim, ale mam pocit ze pokud se nekdo neco nauci a
nekdy se ho na to nekdo zepta setka se dost s odpovedi jen se snaz, ja
taky musel, a cim toho clovek vi min tim je vic otazek, a uvedomme si ze
linux je celkem odlisny ve vecech konfigurace a spravy od toliko
nesnaseneho MS

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz