OT: pomoc

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Leden 28 10:04:56 CET 2002

Dobry den,

Ano, presne o to ide! Ale treba si uvedomit, ze potom kazdy nech robi to, comu
rozumie! Nastavite si na aute predstih, geometriu? Aha, ze to date do servisu kde
tomu rozumeju a vedia co robia?
Myslienku ze nakonfigurovat a nastavit vsetko vie kazdy zaviedol Mrkvosoft
a stabilita spolu s bezpecnostou a padavostou systemu hovoria sami za seba.

Ano, ak nieco chcem nastavit mam dostatok dokumentacie a navodov ako na to.
Pre nas smola ze vecsina je v anglictine, ale s tym sa jednoducho musime zmierit.
Aj ked kopec veci ludia poprekladali a popisali v cestine/slovencine za co
im patri vrela vdaka! Ale podstata je jednoducha - aj ked som parkrat vyskusal
"pomocnika pri rieseni problemov" nemenovaneho OS vzdy stroskotal s vetou
"volajte technicku podporu" - a neni ina sanca! Len metoda pokus-omyl,
vecsina veci je nedokumentovana a finguje na zaklade nahodneho
zaskrknutia urcitych volieb...

Ano, male trknutie ma svoje caro! Tu v konferencii je na nezaplatenie!
Ale podstata je jednoducha - vidiet u dotycneho snahu o samostatne
riesenie problemu, popis co mu chodi a co nie a co nastavil....

> Mimo jine jsem mel na mysli i fakt ze se obcas stane i to ze nekdo
> proste nema cas si hrat s pitomou cestinou nebo cist manualy, ale proste
> potrebuje neco funkcniho, a v dobe mych zacatku sem nemel zadneho

Aky problem? Uz zacina byt dost firiem ktore sa tym zaoberaju!
Prosto zdvihnem telefon, pride technik a nakonfiguruje co neviem!
No a ja ho potom patricne ocenim.... Alebo chcem usetrit
a musim preto nieco spravit - studovat dokumentaciu.

> znameho z rad linuxaru, a na to co vsechno umim a jak na tom sem se
> obcas docela slusne topim, ale mam pocit ze pokud se nekdo neco nauci a
> nekdy se ho na to nekdo zepta setka se dost s odpovedi jen se snaz, ja
> taky musel, a cim toho clovek vi min tim je vic otazek, a uvedomme si ze
> linux je celkem odlisny ve vecech konfigurace a spravy od toliko
> nesnaseneho MS

Ano, neni klikaci (ou pomaly obcas zacina byt). Ale podla mna je odstatne
korektnejsie konfigurovatelny. Prosto zeditujem textovy konfiguracny
subor, restartnem potrebny proces a vsetko bezi ako ma. Ano,
chyby su aj v Linuxe ale ak mi nieco nevyhovuje nic mi nebrani
zobrat zdrojove texty, upravit si ich.... Pripadne na chybu upozornit
autora, ktory ju vecsinou opravi dostatocne rychlo....

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799