OT: pomoc

Pondělí Leden 28 14:50:45 CET 2002

Ondrej Tuma wrote:
> co je rychlejsi pro toho kdo mu pomuze rict, to a to je tady a tak tam

	Nejrychlejsi je mit placenou sluzbu - pokud funguje a umite si vybrat,
ve vsem jinem, od Modrych andelu az po reklamace to funguje, verte, ze
to funguje i v Linuxu, jenze to by cesky clovicek nesmel byt vychcany a
s nulovymi, nejlepe zapornymi naklady mit super delo, ze?

> [...]
> nejvice odpovidaji ti kdo na te udajne nemaji cas.
> Nemam cas cist LDP, nekdy necemu nerozumim, a abcych si rozbehal muttu,
> musim umet konfigurovat smtp server, neni jednosusi napsat do
> konference, kde najdu nejakeho kamarada ktery rekne, jo dej si tam
> tenhle konfigurak a tohle napis, pomuze mi vic nez nejaky blb ktery mi
> rekne ze si mam precist manual, nejlepe www.posfix.org to mi je ale
> jaksi na nic, kdyz sem se anglicky neucil, a to co sem prolozil v pc
> literature mi staci tak akorat abych dokazal nainstalovat balik s muttem

	Vy jste vazne smesnej, pokud srovnavate takovyto system, mam otazku -
MS Exchange tim, ze si za 25kkc koupite krabici rovnez nainstalujete k
obrazu svemu?

> pomohli co je ten parametr a co nechapu, lidi si linuxe instalujou i
> proto ze nechtej widle, sou drahy, no jo ale aby si moh delat v linuxu
> musis bejt programator. hmmm

	Ne, clovek by predevsim mel mit uctu k praci druhych, dost se zapomina,
ze Widle jsou tak kde jsou diky hodne velkemu baliku penez ktery do nich
byly vrazeny. Linux v temer identicke podobe v jake je dneska (nebo byl
pred par mesici) stal nerovnatelne mene penez, o to vice vsak usili -
zrejme jste nikdy neprogramoval bez dokumentace, bez ochoty hardwarovych
firem podelit se o elementarni dokumentaci apod.? Mozna byste potom
zacal chapat, jak slozite je napsat jen zakladni operacni system a na to
navazovat dalsi vrstvy jako komunikacni software, aplikacni software,
multimedia atd....- prikladem (odstrasujicim) budiz situace kolem SB
Live (na trhu je 4! roky).

	A za to 'male kvantum penez' se porad jeste musi platit - usilim!