OT: pomoc

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Pondělí Leden 28 12:42:37 CET 2002

> Jednou z prvnich veci, kterou jsem se na tehle platforme naucil je -
> vazit  si casu tech ostatnich. Jinymi slovy, pokud si prostuduji manual

jednak se domnivam, ze nemrham casem cloveka, ktery si muj mail neprecte.

pak se zkusim vzit do cloveka, ktery dela v it oddeleni nejake firmy na
malem meste:
Slysel jsem o linuxu, ze je dobry, tak ho skusim. Koupim si nekde v
knihkupectvi 2CD RH od ComputerPressu, protoze je pro mne v tuto chvili
nejdostupnejsi, a za cenu, u ktere se necha riskovat, ze kdyz to bude k
nicemu, o mnoho neprijdu.
OK, prinesl jsem to domu, je sobota odpoledne, mam trochu casu, tak to
zkusim.
Instalaci jsem zvladl, ale co ted s tim. Ve zvukovce to nejak praska, ve
win to nedelalo. Zjistuju, ze bez dalsi kdnizky se nikam nedostanu. V
insalacni prirucce toho o ladeni zvukovky moc neni. Zadneho linuxoveho
fandu ve svem okoli nemam, nevim nic o tom, ze v distribuci jsou nejake
manualove stranky (jsem zvykly na win), knihkupectvi, kde by mohli mit
nejakou podrobnejsi knizku o linuxu, otevre az v pondeli.
V prirucce pisou neco o nejake konferenci, zkusim se zeptat.
OK, prihlasil jsem se. Na co se mam vlastne ptat? zkusim otazku: jak se
nastavuje v linuxu zvukovka.
Z konference se mi vsak pri trose "stesti" dostane odpovedi, ze takto se
muze ptat jen trouba, at si prectu manual.
Je sobota vecer, jsem uz trochu nervozni, stravil jsem nad tim nekolik
hodin a z konference mi vynadaji?
Dochazim k zaveru, linuxaci jsou tlupa nafoukancu kteri si pro samou pychu
nevidi na spicku nosu. Linux z disku mazu a zarikavam se, ze mi do firmy
nesmi ...

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka