OT: pomoc

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Pondělí Leden 28 12:52:00 CET 2002

> Instalaci jsem zvladl, ale co ted s tim. Ve zvukovce to nejak praska, ve
> win to nedelalo. Zjistuju, ze bez dalsi kdnizky se nikam nedostanu. V
> insalacni prirucce toho o ladeni zvukovky moc neni.

ale stopercentne som v nej vydel zmienku o man-e a o howto ;)

> nevim nic o tom, ze v distribuci jsou nejake manualove stranky (jsem
> zvykly na win)

necital ani instalacnu prirucku dokonca lebo v kazdej som to zatial
nasiel.

> OK, prihlasil jsem se. Na co se mam vlastne ptat? zkusim otazku: jak
> se nastavuje v linuxu zvukovka.
> Z konference se mi vsak pri trose "stesti" dostane odpovedi, ze takto
> se muze ptat jen trouba, at si prectu manual.

na tuto otazku ti takto odpovedia aj vo win fore (ak vobec)

--
Niesom povinny byt taky, aky by som podla ostatnich mal byt.
Je to ich omyl nie moje zlyhanie.
		Richard Philips Feynman
---------------
First they came for the Communists,