OT: pomoc

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Leden 28 13:32:45 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> Dovolim si jeste jedno prirovnani, nasledujici priklady ciste hypoteticke
To prirovnani ma jednu velkou nesrovnalost a sice....

Platite neco za prihlaseni do teto konference a za jeji provoz?
Odpoved zni NIKOLIV.

Vami uvedene prirovnani je mozne s Helpdeskem, ale to tahle konference NENI.
Jinymi slovy - bavi se tu fandove/fanynky o tom, co je zajima. Pokud Vas
dotaz nikoho zajimat nebude (treba proto, ze maji pocit, ze tazatel
zneuziva konferenci k marneni jejich casu), pak jednoduse neodpovedi
(spravneji receno - nemuseji odovidat). Jakym pravem se na ne zlobite?

Spravny postup je tento.
1) Podivam se po manualech po Internetu (aktualni verze).
2) Prectu si manove stranky
3) Prectu si knihy
4) Promyslim si otazku a polozim ji do konference.

Zatim se nestalo, ze by me s dotazem nekdo vyhodil :-)
(Pravda, co neni, muze byt, ze).

--
Michal Vymazal
Office Computer