OT: pomoc

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Leden 28 14:04:11 CET 2002

On Mon, 28 Jan 2002, Michal Vymazal wrote:

> To prirovnani ma jednu velkou nesrovnalost a sice....
>
> Platite neco za prihlaseni do teto konference a za jeji provoz?
> Odpoved zni NIKOLIV.

Presne tak, to prirovnani p. Chaloupky kulha nejmene na jednu nohu a to
sice v tom,ze ten obchodnik je ODMENEN za to, ze si u nej ten zakaznik
koupi ty hrebiky, kdezto zde z toho ti ostatni NEMAJI nic, krome dobreho
pocitu. Take je jiste mozne rici, ze u tech hrebiku je malinky navod, kde
je napsano, tohle unese tolik a tolik, to nemuzete davat do panelu. Kdyz
bude ten uzivatel CHTIT, tak si muze zajit do SAMOOBSLUZNEHO kramu
(srovnej se ctenim manualu, ci hledanim na inetu) a tam si zjistit, ze ve
treti rade maji to co asi bude potrebovat. Kdyz si mu to ale nepodari
spravne uchytit, tak napise dotaz, ze pouzil ve svem pripade takove a
takove hrebiky, ale ze to nevydrzelo a dostane se mu odpovedi, ze je lepsi
v takovem pripade pouzit od jine firmy. Vysledkem, ze archiv obsahuje
PRESNY popis problemu a i presnou ci castecnou odpoved!

> [...]
> Jinymi slovy - bavi se tu fandove/fanynky o tom, co je zajima. Pokud Vas
> dotaz nikoho zajimat nebude (treba proto, ze maji pocit, ze tazatel
> zneuziva konferenci k marneni jejich casu), pak jednoduse neodpovedi
> (spravneji receno - nemuseji odovidat). Jakym pravem se na ne zlobite?
>
> Spravny postup je tento.
> 1) Podivam se po manualech po Internetu (aktualni verze).
> 2) Prectu si manove stranky
> 3) Prectu si knihy
> 4) Promyslim si otazku a polozim ji do konference.
>
> Zatim se nestalo, ze by me s dotazem nekdo vyhodil :-)

Ano, tohle je uder hlavicky na hrebicek! :)

Psal jsem to uz nekolikrat a napisu to znova, ac to nebude znit mozna
nijak prijemne...

Jde o to, ze hodne lidi si predstavuje praci s Inetem v tom, ze umi
otevrit prohlizec, doklikat se na seznam, poslat znamemu mail pripadne
poslat SMS z webu. Ale prace s Inetem je predevsim o tom, umet na
nem neco najit! At uz se jedna o pojednani o tom, jaky hrebik unese kolik
vahy v zavislosti na materialu, ci co se rozumi pod tim, ze mi nebezi
sitova karta a co mam zkontrolovat.
Pokladani dotazu na google.com je v soucasne dobe absolutne vynikajici
sluzba, ta relevantnost odpovedi je fakt vyborna!

Pokud si nekdo zacina instalovat Linux, tak se predpoklada, ze bude aspon
tak zdatny, aby dokazal vyse uvedene veci. Sekretarku sem neplette, ta si
zavola podporu a nebude nic takoveho delat.

Schvalne si vsimnete, co je potreba pro to, aby se uzivatel prihlasil do
konference, tj. aby si nasel, ze se ma poslat prazdny mail na linux na .
Napadne ho stranka linux.cz, na ktere je IHNED POD odkazem na diskuzni
skupiny odkaz na DOKUMENTACI, pripadne v odkazu CESKE odkazy najde linky
na root.cz a dalsi. Takze pri hledani emailove adresy MUSI najit i tyto
stranky. A kdyz dostane od kamarada radu, at napise na linux@, ze mu tam
poradi? Proc mu ten kamarad nerekne, ze ma zacit hledat na linux.cz?
Protoze je to pohodlnejsi...

Puvodne jsem nechtel rozsirovat tuhle diskuzi, ten puvodni tazatel by mel
dostat za trest 100x opsat cely LDP :), protoze akorat se tu bude zase
cely tyden diskutovat o nicem...

R.V.