OT: pomoc

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Pondělí Leden 28 15:28:33 CET 2002

Radek Vybiral wrote:

> [...]
> je napsano, tohle unese tolik a tolik, to nemuzete davat do panelu. Kdyz
> bude ten uzivatel CHTIT, tak si muze zajit do SAMOOBSLUZNEHO kramu
> (srovnej se ctenim manualu, ci hledanim na inetu) a tam si zjistit, ze ve
> treti rade maji to co asi bude potrebovat. Kdyz si mu to ale nepodari
> spravne uchytit, tak napise dotaz, ze pouzil ve svem pripade takove a
> takove hrebiky, ale ze to nevydrzelo a dostane se mu odpovedi, ze je lepsi
> v takovem pripade pouzit od jine firmy. Vysledkem, ze archiv obsahuje
> PRESNY popis problemu a i presnou ci castecnou odpoved!

co je rychlejsi , zkouset to horem dolem znicit u toho kdo vi co, tu
neci smazat tu neco odinstalovat, nebo se zeptat jak to vlastne mam
udelat.?
co je rychlejsi pro toho kdo mu pomuze rict, to a to je tady a tak tam
napis to a to. nebo potom s nim davat dohromady celej sysstem.

ovsem nikdo ho pochopitelne nenuti...

> [...]
> nijak prijemne...
>
> Jde o to, ze hodne lidi si predstavuje praci s Inetem v tom, ze umi
> otevrit prohlizec, doklikat se na seznam, poslat znamemu mail pripadne
> poslat SMS z webu. Ale prace s Inetem je predevsim o tom, umet na
> nem neco najit! At uz se jedna o pojednani o tom, jaky hrebik unese kolik
> vahy v zavislosti na materialu, ci co se rozumi pod tim, ze mi nebezi
> sitova karta a co mam zkontrolovat.
> Pokladani dotazu na google.com je v soucasne dobe absolutne vynikajici
> sluzba, ta relevantnost odpovedi je fakt vyborna!

supr pristup, nesnasiz se, nehledas, ses linej s widli, tak se do linuxu
neser
tomu se rika linuxova osveta

> Puvodne jsem nechtel rozsirovat tuhle diskuzi, ten puvodni tazatel by mel
> dostat za trest 100x opsat cely LDP :), protoze akorat se tu bude zase
> cely tyden diskutovat o nicem...

Ja sem se naptal, pouze sem na neco upozornil, je ale zvlastni ze
nejvice odpovidaji ti kdo na te udajne nemaji cas.
Nemam cas cist LDP, nekdy necemu nerozumim, a abcych si rozbehal muttu,
musim umet konfigurovat smtp server, neni jednosusi napsat do
konference, kde najdu nejakeho kamarada ktery rekne, jo dej si tam
tenhle konfigurak a tohle napis, pomuze mi vic nez nejaky blb ktery mi
rekne ze si mam precist manual, nejlepe www.posfix.org to mi je ale
jaksi na nic, kdyz sem se anglicky neucil, a to co sem prolozil v pc
literature mi staci tak akorat abych dokazal nainstalovat balik s muttem
?

komu dotycny kamarad usetri cas kdyz mi posle hotove. Sobe i me,
narozdil od faktu ze by me nutil cist x strankovy dokument v anglictine,
jemuz bych nerozumnel ani v cestine.? pak bych ja se na nejakej program
tak akorat vybod, proc se tejraj tejden s necim co mi stejne potom bude
na nic. A co lidi z konference, celej tejden je budu otravovat aby mi
pomohli co je ten parametr a co nechapu, lidi si linuxe instalujou i
proto ze nechtej widle, sou drahy, no jo ale aby si moh delat v linuxu
musis bejt programator. hmmm

Ondrej Tuma
TSystems, Ostra             www.tsystemsweb.cz
m.i.r. - software, Nymburk  www.mir.cz