zachrana dat z hdd

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Leden 30 16:48:10 CET 2002

On Wed, 30 Jan 2002, Vladimir Rengevic wrote:

> [...]

Hlavne pocitejte s jednou veci. Jestli disk ma mechanickou zavadu s kazdym
zapnutim napajeni prudce klesa sance, ze neco zachranite. Vzdycky lidem
rikam, nic s tim nedelejte a odvezte jej jak nejsetrneji to pujde do
nejake te firmy. Pro disk, ktery napr. nemohl zaparkovat hlavy je kazdy
otres vrazedny. Na nejake hrani je cas jen tam, kde se zachranou dat
nepocitate a chcete to jen tak skusit co kdyby a nebo, kdyz vite, ze jste
zavadu zpusobil sam tim, ze jste treba spustil fdisk na jiny disk.
Jestlize disk sviti ledkou fault vubec nema smysl na nej sahat, situaci je
mozne jen zhorsit.

> No ja som data radsej oplakal (robota 3 ludi za cca 3 tyzdne),
> ale verim ze to budu desiatky tisic, mozno jednotky....

Cena se bude pohybovat okolo 10.000 pokud se bude jen opravovatlogicka
struktura disku. Nekdy se to poridi treba jen za 3000. Pokud je to
machanicka zavada, kdy je treba menit elektoniku nebo i neco vevnitr,
zpravidla to znamena vybrat dily z noveho disku. Pokud jej firma nema z
predchazejici zakazky tak se cena pohybuje minimalne na urovni ceny noveho
disku.

K tomu je jeste potreba pripocist to, ze prijdete o zaruku na ten vadny
disk.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.