Prosba o radu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Červenec 2 20:09:37 CEST 2002

> No.. právě teď jsem si ještě něco četl a tak mi i pomalu došlo, že to nebude
> zrovna to samé :o). Ale jak to tak vypadá, tak použiju OpenBSD.. co jsem si
> četl, tak konkrétně pro firewally se používá docela často. Každopádně,
> jestli má někdo k tomu někdo nějakou připomínku tak sem sní.

Nechci nijak otrasat vase rozhodnuti, ale pokud je postavene ciste na tom,
ze se "OpenBSD pouziva na firewally casto", pak si uvedomte, ze Linux se
na ne pouziva take "casto", a pokud bychom meli jit do cisel, tak bych si
dovolil odhadnout, ze diky sve vetsi rozsirenosti by to preci jenom vyhral
Linux. Tim netvrdim, ze OpenBSD je horsi, jen se mi vas argument zda
malo relevantni.

-- Honza Houstek