Prosba o radu

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Červenec 2 20:53:07 CEST 2002

Jan Houstek wrote:

> Nechci nijak otrasat vase rozhodnuti, ale pokud je postavene ciste na tom,
> ze se "OpenBSD pouziva na firewally casto", pak si uvedomte, ze Linux se
> na ne pouziva take "casto", a pokud bychom meli jit do cisel, tak bych si
> dovolil odhadnout, ze diky sve vetsi rozsirenosti by to preci jenom vyhral
> Linux. Tim netvrdim, ze OpenBSD je horsi, jen se mi vas argument zda
> malo relevantni.
>
> -- Honza Houstek

Faktem zustava, ze OpenBSD ma jeden zvlaste dobry argument a tim je fakt, ze
veskery jeho kod prochazi (rekneme) auditem. To slovicko "audit" neni
zrovna plne vystizne, ale lepsi me ted nenapada. Kazdopadne - neco mi rika,
ze pokud si prece jen zvolite OpenBSD, pak nepochybne privyknete radce :-)
Ale to by jste privykl i v Linuxu. Na firewall totiz zadna XWindows
rozhodne nepatri (no flame).

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz