OpenSSH 3.4 RH6.2

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Úterý Červenec 9 08:27:28 CEST 2002

Pravda, nebylo.

> V RH 6.x by melo stacit vzit SRC balicek pro radu 7.x a rebuildnout ho
> pomoci:
>
> rpm --rebuild --define 'build6x 1' openssh-x.y.z-rr.src.rpm
Imho to stacit nebude (nebo to nebude aspon tak jednoduche). Uz jsem si tak
ublizil v mandrake 8.1 (kde jeste provozuju jadro 2.2 misto defautlniho
2.4) - proste mi server sice najel, ale triskal s konexi tak brzo, ze ani
nic nezalogoval. Pri pouziti jadra 2.4 bez problemu.
Nicmene, na rh 6.2 s uspechem pouzivam binarni openssh 3.4 ktere vyslo v
updatech mandraku 7.2. Mezi temito dvema verzemi sedi snad uplne vsechno -
rada jadra, glibc i openssl.

Zdenek Mazanec