OFFTOPIC Re: win4lin ... kde sehnat?

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Pondělí Červenec 15 14:31:29 CEST 2002

He he....to tzv. vycvik z komunismu. My jakoz to cesi nekupujeme, ale
shanime.
Viz. Klascika veta : "To nekujpuj, nekde to sezeneme". A za komunistu
nefungovalo
Jinak viz. npr. Film Co je doma to se pocita. A jelikoz ja mam pamet
dobrou,
tak tady
to fungovalo uplne stejne. A ne co bychom mili byt jako narod hrdi?
Na to ze
lezeme
Evropske unii do prd...zadku? Na tohle toeba? Nebo ze si jako narod
zvolime
vladu, která
se rozhodla nadale zadluzovat nas stat. Opravdu NEJSEM hrdy na to ze
jsem
cech a muzete
se zkusit podivat  do zhranici co si o nas mysli. Kuprikladu lide z
nemecka
si mysli ze jsme
tu cvicene opice nebo prasata. A verte mi ze v tomto pripade vim o cem
mluvim, nebo> se s tim denno denne setkavam.
Ale to uz sem nepatri a omlouvam se, ze jsem zrovna zde uspokojil svou
potrebu se vykecat.
KJ.

	a meli by jsme na to byt hrdi, coz zrejme neni vas pripad.
softwareove
	piratstvi je vsude,
	pouze v bohatsich statech je mensi a a chudsich vetsi. nemyslim, zde
zde
	hraje nejakou dulezitou
	roli narodnost

	jv