WinXP profi v domene proti Sambe

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 16 20:19:13 CEST 2002

Dne Tue, Jul 16, 2002 at 06:47:34AM +0200, Linhart napsal:
> Vážení,
> mám problém WinXP profi se nejdou nastavit pro práci v domeně ale jako ve
> skupině pracují. Na Sambě ver 2.2.5-1 mám nastavenou domenu EVERY pokud
> nechci přihlašování do domeny ale jenou jako prac. skupinu funguje to a
> vidím všechno co potřebuji. Ale v případě, že nastavuji v Tento
> počítač/Vlastnosti/Název počítače/ tlačítko změnit a tam změním pracovní
> skupinu na domenu EVERY chce to po mě jméno do domény, heslo, domenu odpoví

A jste si jisty, ze zadavate spravne heslo? A ze mate konfiguraci samby
podle dokumentace? Pripada mi to jako byste necetl DOMAIN.TXT, mozna se tam
o XP nepise, ale u XP se pise, ze jsou nasledovniky 2000, takze pro ne plati
to same, tedy ze musite mit v domene ucet pro pocitac.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.