amavis

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Červenec 18 16:56:39 CEST 2002

On Thu, 2002-07-18 at 15:18, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Problem je u Vas... mam tuseni, ze pouzivate fetchmail...:

Mrzi ma to, ale k fetchmailu ani nepachnem.....

> 1. Proc mu v ceste nechate procmail? Sendmail je v tom TEZCE nevinne
> (nemuze za stupidni 'inteligenci' fetchmailu - sam jsem rovnez byl
> poprve dost nas...)...
> 2. Proc nenakonfigurujete (napr. fetchlimit) fetchmail, aby Vam ten MTA
> nezahltil?

> 	A co se Vam jako slozi? Ja jsem mel LOAD kolem 190 a porad se mi nic
> neslozilo... a pokud cekate, ze se Vam bude hrnout posta rychlosti
> tisicu mailu za minutu, tak na nejake scanovani rychle zapomente, tak
> hluboke vrecko veru nemate...

nie to chapem
myslel som skor na to ze pokial sa nieco stane, nech nepusti vsetko
naraz ale davkuje si to aby ten load trosku prechodil. Sendmail pri
istom loade prestava prijimat postu. To vsak nestaci na to aby to
nenechalo lahnut pocitac :( - aby som bol presny ten stroj bezi, to co
blbne je amavis. Sendmail processne postu ale ta, ktora je processnuta
pri vysokom loade je prepustena bez skenu. Jednoducho mi to nezastavi
virusy. To je problem, ktory ma trapi. Je mi jasne ze to bude chciet
casom dost vela serverov aby to slapalo pre tisice uzivatelov, ale
clustre nie su teraz predmetom mojho zaujmu. Chcem len sluzbu, chodivu
sluzbu a to chodivu rovnako za vysokeho ako za nizkeho loadu. Vot maji
prablemy ;)

dz

> PS: Nevim, co jste provedl, ale mne se v tomto pripade maily hezky ulozi
> do fronty a cekaji na doruceni... a __veskere__ lokalni doruceni
> znamena, ze se rovnez proscanuji (podotykam, ze mam stroj, ktery je dual
> Pentium 100, kde scan 1 mailu trva asi 15s a bezne load lita na

 PS postval som na to taky skriptik ze while true; do echo ss | mutt -s
skuska dzony na dede -a eicar.com &  done