amavis

Čtvrtek Červenec 18 17:13:44 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
> Mrzi ma to, ale k fetchmailu ani nepachnem.....

	Naopak, to vas slechti...'-)

> blbne je amavis. Sendmail processne postu ale ta, ktora je processnuta
> pri vysokom loade je prepustena bez skenu. Jednoducho mi to nezastavi

	Jak? At si to srovname - pouzivate Amavis v modu, kdy se vola pro lokalne
dorucovanou postu nebo pro mail-gateway?

> clustre nie su teraz predmetom mojho zaujmu. Chcem len sluzbu, chodivu
> sluzbu a to chodivu rovnako za vysokeho ako za nizkeho loadu. Vot maji
> prablemy ;)

	Ja Vas pozadavek chapu a nevidim problem, mne to takto funguje bez ohledu
na load (mail-gateway + scan neprovozuju...)

>  PS postval som na to taky skriptik ze while true; do echo ss | mutt -s
> skuska dzony na dede -a eicar.com &  done

	Dorucujete lokalne, vidte? A co udela mutt v okamziku, kdy mu sendmail ci
jiny MTA na portu 25 odmitne spojeni? IMHO to doruci 'sam' ci s pomoci
jinych nastorju jako zmineneho procmailu... - vychazim z toho, ze se
takto drive (cca 5 let a vice) chovalo PINE.

PS: Zkuste tech mailu vygenerovat treba 1000 a poslat je pres port 25 a
uvidite - IMHO se proscanuji vsechny... - zbytek se ani na lokalni MTA
nedostane...:-)