amavis

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Čtvrtek Červenec 18 17:21:57 CEST 2002

On Thu, 2002-07-18 at 16:13, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Naopak, to vas slechti...'-)

:>>>>>>

> 	Jak? At si to srovname - pouzivate Amavis v modu, kdy se vola pro lokalne
> dorucovanou postu nebo pro mail-gateway?

neviem co mate presne na mysli
pravdou je ze by to malo dokazat aj relay, aj local delivery
teraz ste ma vlastne nahlodol dost zaujimavou otazkou

> 	Ja Vas pozadavek chapu a nevidim problem, mne to takto funguje bez ohledu
> na load (mail-gateway + scan neprovozuju...)

no pokial je to relay, tj pokial mail gatewayom myslite stroj co prijme,
preskenuje a posle dalej, tak to je presne to co ja chcem robit

> 	Dorucujete lokalne, vidte? A co udela mutt v okamziku, kdy mu sendmail ci
> jiny MTA na portu 25 odmitne spojeni? IMHO to doruci 'sam' ci s pomoci
> jinych nastorju jako zmineneho procmailu... - vychazim z toho, ze se
> takto drive (cca 5 let a vice) chovalo PINE.

to by ste mal pravdu keby som to robil v ramci jedneho stroja
on ja to ale robim v sieti a ten skriptik bezi inde ako skenovaci MTA
napadlo ma ze im dam ale skutocne adresy namiesto hostnames a skusim im
upravit mailertable

> PS: Zkuste tech mailu vygenerovat treba 1000 a poslat je pres port 25 a
> uvidite - IMHO se proscanuji vsechny... - zbytek se ani na lokalni MTA
> nedostane...:-)

Verte mi ze by som bol radsej ako vy keby ste mal pravdu kedze do
dnesneho vecera mam termin danu sluzbu rozbehat. Problem ale spociva v
tom, ze to co popisujete som spravil a vysledok bol taky ako som popisal
ja, pri vysokom loade dochne.

dz