pri cteni z ntfs nejsou videt nektere soubory

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Červenec 22 17:23:58 CEST 2002

Nezarucuju, ze to pomuze ;), ale mozna byste mohl zkusit dat do
nastaveni v /etc/sysconfig/i18n SUPPORTED="cs_CZ.UTF-8:...",
LC_CTYPE="cs_CZ.UTF-8", SYSFONTACM="UTF-8", SYSFONT="ucw16"
(nebo nejaky unicode konzolovy font). Ale tim zas riskujete necitelnost
konzole, pokud
pouzivate ceske locales a nemate funkcni unicode font...

Matthes