MySQL - problem s pripojenim

Petr Libosvar chinan na jetedata.cz
Čtvrtek Červenec 25 20:44:23 CEST 2002

Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

> zdravim,
> 1) kdyz chcete navazat spojeni s mysql v php, tak se musite prihlasovat
> jako nejaky uzivatel s heslem.
>
> podivejte se na syntax funkce mysql_connect() --> wwww.php.net
1.Standartne je v MySql pristup pro uzivatete beze jmena a hesla zakazan.
Vytvor si uzivatele a heslo (tabulka uzivatelu je v databazi "mysql" v
tabulce "user" kde jsou definovane i uzivatelske prava. vice  manual.)
2.Pozor! root po nainstalovani Mysql nema pridelene heslo.(coz umoznuje
MySQL_Connect("localhost","root","") a to asi nikdo nechce!?)
Pokud teda jsi prihlasen jako ROOT tak jsi k Mysql prihlasen jako uzivatel
root ale bez hesla.