DVDx pro Linux

Neděle Červenec 28 22:16:54 CEST 2002

On Sun, Jul 28, 2002 at 09:45:12PM +0200, Peter Surda wrote:
> [...]
Este spomeniem ffmpeg, ktory to vie principialne tiez (aj ako kodek aj
ako konkretny program), ale divx4linux kodek ma momentalne vyssiu kvalitu
enkodovania. Na dekodovanie resp. plejovanie ten ffmpeg mozes v pohode pouzit,
zvladaju ho minimalne aviplay a mplayer. Ine plejery som nespomenul nie preto,
ze by som ich nemal rad, ale preto, ze ich ich nepouzivam a ich vyvoj
nesledujem.

Bye,

       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.