UnitedLinux?

Pondělí Červen 3 10:12:43 CEST 2002

Milan Kerslager napsal:

> To obvykle je pro nekoho, kdo ocekava funkcnost (bez vetsich starosti)

to obvykle zle chapat taky tak, ze release v RH obvykle vse funguje, coz je
> dost problem.

> Zkousel jsem to, ale je to neakceptovatelne. Kdyz se mi na provozni system
> vali denne 10+ novych balicku, nejsem schopen sledovat, co zase nefunguje

nic vas nenuti stale upgradovat, nebo ano?

> a neustale kontrolovat, zda aktualizovane soucasti neprinasi dalsi skryte
> problemy.
>
> Pokud pouziju nejakou starsi verzi, pak se naopak budu potykat s tim, ze
> tam proste dostatecne nove soucasti nejsou.

tak si nainstalujete stable a pridate novejsi verze, ktere potrebujete z
testingu (+zavislosti, ktere za vas apt vyresi sam) a nemusite na ten
pocitas sahnout (minus nejake ty bezpecnosti problemy, ktere se vzdy najdou)

> provereny celek, nez 3 roky vicemene nedefinovany stav.

naopak, tri roky prestne definovany stav

> :-)
>
> Kdyz bude chtit Debian oslovit vetsi procento lidi, musi se prizpusobit
> jejich pozadavkum. Ani propagace ani "Debian-rules" nepomohou (a rozlozeni
> uzivatelu bude odrazet realitu).

ale jak jiste vite, tak Debian neni o "market share" ... Tedy nekomu
samozrejme ano, protoze lide jsou ruzni ... Ostatne co je lepsiho nez stejny
system na 11 architekturach? (to mluvime o woody) Vyberte si (skoro)
libovolne zelezo, na kterem bezi kernel a my vam dodame zbytek

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.