UnitedLinux?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červen 3 12:35:51 CEST 2002

On Po, 2002-06-03 at 10:46, Milan Kerslager wrote:
> To neni nahravka do flame. To je o konzistenci Vaseho tvrzeni. Pokud mam
> system stable, nemohu do nej cpat unstable balicky a tvrdit, ze zachovavam
> stable distribuci (tj. stav ekvivalentni tomu, ktery vytvareji firmy pri
> release distribuce). A ja jsem psal, ze to Vase "obvykle" nestaci.

jestli jsem to predtim nenapsal dost jasne (byl jsem, pravda, trochu
eufeministicky vzhledem k ostatnim distribucim), tak ted to napisu snad
srozumitelne: Debian testing je, podle meho nazoru, ve stavu stejnem
nebo lepsim nez ostatni krabicove distribuce v den jejich vydani.

Pokud tady zaznel nazor, ze Debian vydava s prilis dlouhymi odstupy, tak
ja na to odpovidam, ze lze pouzivat Debian testing a vysledek je podle
meho nazoru lepsi nez pri pouziti vydanych verzi nekterych jinych
distribuci. Hotovo, tecka.

O tom, ze tento svuj nazor nikomu nevnucuji, jsem psal v minulem mailu,
takze se nebudu opakovat. A prit se o nej taky nebudu, kazdy ma nejake
zkusenosti a ja uz jsem sdelil vse, co jsem sdelit chtel.

Petr