UnitedLinux?

Pondělí Červen 3 13:18:50 CEST 2002

On 3 Jun 2002, Petr Stehlik wrote:

> jestli jsem to predtim nenapsal dost jasne (byl jsem, pravda, trochu
> eufeministicky vzhledem k ostatnim distribucim), tak ted to napisu snad
> srozumitelne: Debian testing je, podle meho nazoru, ve stavu stejnem
> nebo lepsim nez ostatni krabicove distribuce v den jejich vydani.
>
> Pokud tady zaznel nazor, ze Debian vydava s prilis dlouhymi odstupy, tak
> ja na to odpovidam, ze lze pouzivat Debian testing a vysledek je podle
> meho nazoru lepsi nez pri pouziti vydanych verzi nekterych jinych
> distribuci. Hotovo, tecka.

Myslim, ze zde byly uvadeny konkretni veci. Mohl byste Vase tvrzeni necim
podeprit? Mate na to nejake objektivni hledisko (proc jste vlastne tedy
sam psal, ze to funguje "obvykle")?

Pokud ne, nemel byste timto argumentovat. Psat a myslet si to samozrejme
muzete, ale neni to argument (do diskuze). Argumentem je vydani stabilni
release a jeji nazev.

Argumentem by take bylo, pokud byste uvedl nejake konktretni cisla. Pak ma
smyl se o tom bavit. Jinak je to jen placani do vetru.

Mate prostor tu analyzu provest. Pak nas treba presvedcite. Samotneho by
me to zajimalo.

> O tom, ze tento svuj nazor nikomu nevnucuji, jsem psal v minulem mailu,
> takze se nebudu opakovat. A prit se o nej taky nebudu, kazdy ma nejake
> zkusenosti a ja uz jsem sdelil vse, co jsem sdelit chtel.

Tou reakci jste ukazoval, ze Debian ma lepsi uroven v stable+testing
(resp. stable+unstable) a ja jsem Vas upozornil, ze k tomu nemate nejmensi
duvod (leda byste opovrhoval testovanim, ktere delaji ostatni a pokladal
testovani v ramci Debianu za nejake "lepsi" [opet bez argumentu]).

No, a srovnani updatu pro distribuce s testing/unstable balicky bylo pak
uz vazne silne kafe...

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz