UnitedLinux?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 4 07:53:45 CEST 2002

   From: Milan Kerslager <milan.kerslager na pslib.cz>
   Date: Mon, 3 Jun 2002 12:53:17 +0200 (CEST)

   > Vite, na distribucich je nejdulezitejsi to, co za zaplaty se povaluje ve
   > vsech balickach.

Myslím, že tohle je naprosto nedůležitá věc (zejména pro koncového
uživatele). Hlavní je, aby chyby byly opraveny upstream, aby to nemusel
opravovat každý distributor sám, aby se vývojáři distributorů mohli věnovat
důležitějším věcem (než například reakcím na Tvé ubrečené dopisy do
konference).

   > A kdyz uz jsme u marketingovych zvastu, tak si laskave prectete
   > ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/8.0/README.txt a reknete mi, co si
   > mam o marketingovych zvastech myslet (nekde okolo se povaluje soubor,
   > ve kterem se vysvetluje proc nejsou k dispozici ISO obrazy
   > a zduvodnuji to presne jako Vy).

Tohle mi přijde jako naprosto technický text. Roman není typ člověka, který
by produkoval to, co Ty považuješ za "marketingové žvásty". SuSE Linux FTP
Edition je prostě jenom jiný produkt, než SuSE Linux, a společnost SuSE
investuje čas svých lidí k tomu, aby i FTP Edition byla k dispozici. I když
jí to nepřinese žádný finanční efekt. Můžu Tě ujistit, že jsem byl jedním
z prvních, kdo se ptal na FTP Edition...

   > Pokud by kazdy distributor pristupoval k vyvoji takto, muzem to
   > zabalit, protoze vyvoj KDE, GCC a vseho ostatniho ze zivotne zavisly
   > na tom, ze jsou vsechny upravy a vylepseni volne k dispozici
   > (doporucuji ke cteni thread z archivu, kde je RH obvinovan
   > z uzavreneho vyvoje [coz neni pravda]).

:-)) Tak tohle beru jako opravdovou ukázku neznalosti Milana. Jenom pro
zajímavost: říkají Ti něco jména jako (pouze vybírám jména některých svých
kolegů, ostatním se omlouvám, že jsem je neuvedl) Jan Hubička, Lukáš Tinkl,
Luboš Luňák, Waldo Bastian, Andreas Jaeger, Phillip Thomas apod.? A to jsem
vyjmenoval jenom lidi, kteří pracují na dvou Tebou zmíněných
projektech. Máš nějaký další projekt, na kterém je vývoj (čeho vlastně?)
závislý?

   > ze puvod pochazi z mailu, ktery chtel .config od jadra (ktery je v
   > /proc/config.gz dost nanic, kdyz nejsou zdrojaky).

Eh, tak to vůbec nechápu. Pokud máš kernel, který má /proc/config.gz patch
od SuSE, tak podle GNU GPL máš nárok na jeho zdrojové texty. Kdo Ti je
prosím neposkytl? Máš plné právo jej zažalovat. Udělej to, jsem při Tobě.
--
Pavel Janík

Obfuscated elisp? Redundant!!!
                  -- "Michael R. Wolf" in gnu.emacs.gnus