Výměna grafické karty - LONG

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Středa Červen 5 06:29:11 CEST 2002

Dobrý den, rád bych vás zkušenější požádal o radu.Koupil jsem novou
grafickou kartu GeForce 2 MX 400 64 MB PCI s tím že inovuji starou
integrovanou kartu i810.Bohužel po vložení karty do počítače vidím klasické
hlášení biosu, poté se zobrazí LILO boot : => loading linux a to je
vše.Monitor zčerná, systém najíždí normálně dál - toto pouze předpokládám
neboť to nevydím takže pouze usuzuji z chodu disku a zřejmě se dá i
přihlásit a normálně pracovat.Takže systém je OK nicméně na monitoru se nic
nezobrazuje a monitor se chová podle diod tak jak má (tedy diody neblikají
apod.)S tímto výsledkem jsem skončil po všech mých pokusech - tedy různých
voleb lila ( linux3, vga=ask a následně všechny vypsané možnosti).V
zoufalství jsem si půjčil instalačky Mandrake 8.3 - instalace proběhla v
pořádku i detekce obou karet, bohužel výsledek byl stejný po instalaci
reboot a poté jsem vyděl už jenom loading linux ......... a to je vše.Karta
je hardwerově doufám v pořádku (zkoušeno na jiném počítači s win98).Nemáte
někdo s podobným problémem zkušenosti nebo případně tuto kartu rozchozenou
( i když nepředpokládám, že je to chyba nastavení X ).Systém je RH 7.2 +
upgrady , Celeron 800 MHz, 256 MB , deska ASUS.Díky za každou radu už nevím
co zkusit (na internet nevydím).S pozdravem RT

- -
Trnka Radek
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>