MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Červen 17 08:45:14 CEST 2002

Pavel Dvorak wrote:

> To je ciste tim, ze proste radeji zkousim vse co me napadne.
> Nez jsem napsal do konference, udelal jsem load/unload modulu
> rozhodne par set krat. :( card=42 pouzivam prevazne a jako default.
> Kdyz neco zkousim, ... nebo kdyz sleduji tichou TV. :-(

	Tak mne napadlo (nekamenujte) - máte kabel z TV audio out do line in na
zvukovce? Bez něj by to teoreticky mělo fungovat, ale mně se to uchodit
nepovedlo.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418