MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

marek.kubesa marek.kubesa na seznam.cz
Pondělí Červen 17 09:56:43 CEST 2002

Píšeš, že vypínáš PC jednou za čas a tak mě napadlo přispět:
Jak jsem již psal, stává se mi, že správně běžící zvuk se někdy ztratí
tak, že nepomůže jiné kouzlo než vypnout PC. Stalo se mi to
několikrát... Většinou jsem se smířil s tím, že zvuk prostě nejede a
druhý den když jsem PC zapnul, bylo všechno vpořádku a zvuk běžel. Pak
mi to došlo a při dalším výpadku zvuku jsem zkusil restarovat (brutální)
- nepomohlo! Další bylo poweroff (chudák PC)- nepomohlo! Další poweroff
 a několika minutové vypnutí na zdroji - pomohlo.... Je to kruté, ale je
to tak. Poslední zkušenost však ukázala, že ne vždy pomůže vypnutí na
pár minut. Pomohl až noční odpočinek. Moc tomu sice nerozumím, ale
myslím si, že vypnutím napájení se HW katry vrátí do původního stavu a
na to potřebuje nějaký čas (něco se vybije a překlopí tam kde má být) a
to ten náš linuxový ovladač asi zatím nejspíš neumí  :-(

marek