prosim o triezve nazory na temu rc v slacku

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červen 18 07:00:38 CEST 2002

On Tue, Jun 18, 2002 at 12:17:51AM +0200, Milan Kerslager wrote:

> Vyhodou je, ze si nemusite pamatovat, jak se ktery demon spousti (napr
> PostgreSQL pres prikaz su), ukoncuje (napr. korektni ukonceni proxy Squid,
> aby si vsechno zapsal na disk) nebo restartuje (např. vymazat firewallova
> pravidla a nahodit ulozena).
>
> Jeste lepsi je, kdyz mate pod rukama ruzne verze a desitky ruznych
> serveru. Pak mate o starost mene (napr. pri integraci noveho balicku do X
> nainstalovanych systemu - nemusite editovat Y skriptu).
>
> Pro zacatecnika je vsak system pouzity v Slackware mozna pruhlednejsi...
> (nicmene v dusledku komplikovanejsi).
> [...]

Snad nejsem mimo, pokud se zmíním, že SuSE používá podobný systém.
Předpokládám, že většině z vás bude už z názvu jasné, co asi provádějí
následující příkazy:

  rcdhcp start
  rcapache stop
  rcnamed reload