fsck - Either the superblock or the partition table is likely to be corrupt!

Středa Červen 26 12:37:24 CEST 2002

Jirka Kosina píše:

> Rad bych upozornil, ze jsem doporucoval pouziti mke2fs s parametrem -S,
> coz je zasadni rozdil oproti tomu, kdyz se mke2fs pusti bez nej - coz je
> to, co bych nazval "totalnim resenim" ;)
	Protože přepínač -S neznám, podíval jsem se ještě před napsáním
dopisu do manuálové stránky a pochopil to tak, že to může dopadnout i
přesně obráceně,
              immediately after this option is used, and there is
              no guarantee that any data will be salvageable.  It

> Kdyz uz to vypada na poskozene vsechny superbloky, ale jinak jsou vporadku
> bitove mapy a tabulka inodu (coz zjevne je, kdyz fs jinak normalne
> funguje), tak by to toto mohlo opravit.
	Záleží hlavně na příčině. Možné řešení to snad bude.