Problem s framebufferem

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Sobota Červen 29 10:25:57 CEST 2002

Dobry den,

mam nasledujici problem:
po startu X se snazim (C-A-F1) dostat do textove konzole, nicmene jediny
efekt, ktery to ma, je to, ze na me monitor plivne `out-of-range` a zcerna.
Po navratu do Xek vse OK.

Zajimave na tomto je, ze po bootu nabiha konzole OK, problemy zacnou az po
spusteni Xek. I kdyz necham system nabehnout do text. modu, prihlasim se a
spustim X, opet problem (hned po spusteni startx).

Podezdreni mam jednak na nove Matroxi drivery pro Linux (ktere jsem
instaloval) a jednak na to, ze jsem se snazil Xkum vnutit rucne 24bit
barvy, po neuspechu jsem nahral zpatky puvodni XF86Config.

Mam SuSE 8.0, XFree 4.2.0 a graf. Matrox G450. lilo.conf - vga=791.

fbset pusteny z konzole v Xkach vraci:

mode "1024x768-76"
    # D: 78.653 MHz, H: 59.949 kHz, V: 75.694 Hz
    geometry 1024 768 1024 768 16
    timings 12714 128 32 16 4 128 4
    rgba 5/11,6/5,5/0,0/0
endmode

mohli byste mi poradit, co jsem napachal spatne a jak to vratit? Vim, ze
podobne silenosti se mi dely uz i v SuSE 7.2.

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]