Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 18 12:20:14 CET 2002

Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> Jen tak mezi námi, MS Windows 95 + Office 97 mi b??ely velice velice
> svi?n? na Pentiu 200 MHz + 32 MB pam?ti. N?kdy mám pocit, ?e se Windows
> napadají u? z podstaty.

ne, ze by nepadaly

> P?iznejme si, ?e prost? X Windows rozhodn? musejí být náro?n?j?í na zdroje
> po?íta?e u? jen proto, ?e jsou komplexn?j?í systém, ne? GDI Windows. A
> b??né windows mana?ery také nejsou ?ádní set?ílkové.

pouzivejte windowmaker, www.windowmaker.org
je svizny, jednoduchy, intuitivni, zabira malo pameti napr. oproti KDE,
Gnome

> Na druhé stran? ani StarOffice na Windows nwní nic ?et?ivého, je to
> zkrátka mrcha ?ravá i tam.
>
> Krom? toho se StarOffice stává komer?ním krom? Solarisu, tak m? pomalu
> p?esává zajímat.

stale jeste exituje opensource verze - viz. www.openoffice.org, ktera je
zdarma, sice v nekterych oblastech orezana, ale pripada mi rychlejsi nez
klasicke staroffice

> A není to také trochu tím, ?e Linux roz?í?il mýtus o své nenáro?nosti, o
> tom, ?e b??í i na nejhor?í ?unce? P?ed n?jakým ?asem to bylo zd?raz?ováno
> v?ude, kde se mluvilo o Linuxu. Tak?e je to tak u? i bráno.

:-) jiste, bezi, otazkou zustava, co pak na nem chcete provozovat za
aplikace... muzete jej nainstalovat na 386/8MB, ale stezi si pak na nem pri
takove konfiguraci spustite staroffice...

> Jen?e toho ?lov?ka to zajímá práv? proto, ?e to tak asi není. A pam??ov?
> náro?né aplikace jsou subjektivn? dost ?asto nep?íjemn?j?í na práci,
> proto?e ob?as se musí ?ekat na to, a? se zrovna odswapuje kus pam?ti,
> atd.. Není to plynulá práce, pokud nevlastníte tolik pam?ti.

predpokladal bych, ze 256 MB pameti je v dnesni dobe bezne, kdyz ne, tak
alespon 128 MB, tohle uz opravdu vetsine aplikaci staci

marek