Omnibook Xe3 & Mikrofon

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Středa Březen 20 19:51:23 CET 2002

zdravim

Viktor Lacina wrote:

> Zdravim,
>
> koukam, ze se bez tech tlacitek asi obejdu :-)

vazne, nemel by to byt vetsi problem, staci obycejny skript

> 2 typematic rate: mam asi stejny problem - i kdyz popravde jsem to
> pripisoval blbe nastavenejm ixum :-) nekde jsem tusim na webu videl pro
> tohodle notase reseni probuzeni z hibernace(nejaky skript, ktery spousti
> APM po probuzeni /myslim/) - pan google bude vedet

no, klasicky, bezi demon apmd a v /etc/apmd_proxy je specifikovane, co se
ma v konkretni situaci delat, kdyz takova situace nastane, bezici apmd to
zjisti a spusti tenhle skript apmd_proxy a provede se, co je uvnitr

takhle treba kdyz se odpojite z napajeni, tak se treba spusti hdparm, aby
uspaval disk po 1 minute necinnosti misto po 15, po zapojeni do site opet
apmd zavola tenhle skript a muzete tam zas treba zavolat hdparm s jinymi
parametry a prodlouzit tuhle dobu

a podobne to je i s hibernaci - apmd nejprve provede, co chcete vy a az pak
system hibernuje, ja to mam nastavene tak, ze kdyz hibernuju (bud z
nedostatku energie v baterce nebo pres fn+f12), tak se automaticky stopne
dhcpd atd. po probuzeni z hibernace se opet sit nastartuje

no a uplne stejne by se to delalo i s tim typematic rate, nevite, jakym
programem by se daly nastavit spravne hodnoty ?

> s tim mikrofonem
> netusite? :-)

tak to netusim, ale jak jsem se dival, tak po restartu jeho volume je 0,
melo by stacit jen nastavit spravne hodnoty (nejakym mixerem) - nemam zadny
program na zaznam zvuku, abych to vyzkousel

> BTW podarilo se Vam dostat nejaky lepsi vykon z grafiky? ja jedu pod SVGA
> a neni to zadny zazrak - specialne 3D je spis tak nejak na etapy :-)

ja mam xfree86 4.2.0, je tam akcelerovany savage driver, ale to mate asi
taky - video mi jede na fullscreen v pohode, neni problem - je pravda, ze
quake3 si v linuxu nezahraju :-) ale ve windows podpora je - primo na
www.s3graphics.com jsou nejnovejsi drivery pro win2000 i winxp - samozrejme
i pro starsi; pro xka 4.1.0 tam maji taky driver, dokonce i xserver 3.3.6
upraveny specialne pro savage

marek