VMware

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Březen 26 17:03:17 CET 2002

Zdravim vespolek!

Dostal jsem se k problemu nastaveni docela banalni veci: Ve VMware v settings
mam nastaveni v configurator editoru serial ports COM1: Device. Pritom nejsem
schopen na tomto COM1 pri spusteni control panelu v W-XP bezicich na VMware
nainstalovat svuj modem, jinak bezny typ microcom office port voice, ktery v
"normalnich" woknech je rozpoznana a nainstalovan, ale zde mi jen nabidne
instalator standardni typ modemu( at jej necham plug and play modem hledat,
nebo at dam Vybrat ze seznamu).

Muze mi nekdo poradit, kde bych se dostal k literature k VMware, ale, a to
bude nejspise problem, nejlepe v cestine?

--
Daktari
Debian Linux                           www.podivinsky.cz