OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Zdenek Havrlik havrlz1 na feld.cvut.cz
Středa Březen 27 18:25:08 CET 2002

Zírám ,
jsem si vědom mého malého nedostatku v českém pravopisu, již od čtvrté třídy
mám čtyřku z českýho jazyka. :-)

Teprve dneska se někdo po dlouhé době ozval že se mu muj písemný projev
nelíbý...

Co k tomu dodám ?

Já to přečtu, dotyčný to taky přečet ostatní to taky přečetly, tak v čem je
problém píši snad azbukou ? Vim chbyčka se najde častěji než je zvykem ....
no stane se nenaučily v mládí a ted je pozdě... .

Pro ty zarytý češtináře:  zajímalo by mě proč podle pravidel se píše benzin
a ne benzín, a co pan ředitel ředí když by měl spíše řídit.

Jinak děkuji za kritikúm a zastáncům vážim si oboního, ale čekal jsem
původně spíše kritiku obsahovou a ne pravopisnou.

Děkuji všem Zdenek Havrlík