Jaky disk doporuci odbornik pro Linux?

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Neděle Květen 5 15:34:14 CEST 2002

Milos wrote:

> Martin Kam? wrote:
>
> Zdar, pokud chceš na to ukládat data, tak nebrat IBM, pokud projedeš
> jejich oficiální stránky tak najedeš i tiskové zprávy typu "Nedoporučujeme
> delší běh než 8h/den, Určeno pro pracovní stanice ... ", BB se na nich
> množí jak houby po dešti .... (viděl jsem pár posledních IBM, který jsou
> OK, ale neni jich moc, nemluvim o dobách IBM < 20GB to byly fakt super).

nevím mám 30GB IBM v PC déle jak rok a počítač občas vypínám tak ne více
něž dvakrát do měsíce. Disk jede stále naprosto v pohodě. Pracoval sem pět
let jako servisní technik a snad žádná značka se nevyhne zmetkům a
zmetkovým sériím. Záleží také na větrání skříně, upevnění HDD a stylu
zatížení HDD. Při celodenní práci pod windows se disk dost naswapuje na
stejném HW pod LINUXem řádově méně. Také samozřejmě záleží na tom co se na
tom počítači celý den dělá. Zda je to přehrávač CD-ROM nebo MP3, je to dost
rozdíl.

Stefan