Jaky disk doporuci odbornik pro Linux?

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Sobota Květen 4 19:55:10 CEST 2002

Dne so 4. květen 2002 11:22 jste napsal(a):
> [...]
 Zdravím,
používám disky IBM a MAXTOR. Dle mého názoru mohu říci, že co se týče
spolehlivosti, nemám v podstatě ani s jedním problémy. Pokud bych měl
doporučit, tak se mi jeví co do tichosti, výkonu a menšího zahřívání MAXTOR
jako lepší volba.  Mám zde jeden  MAXTOR D740X 60GB, má sice kuličkové
ložizka, ale jeho chod je téměř neslyšitelný a jsem s ním plně spokojen.

S pozdravem Antonín Kolísek

--
http://linuxx.hyperlink.cz
akolisek na centrum.cz